Skocz do zawartości


Zdjęcie

Świątynia Zodiaku a gospodarka serwera - dyskusja!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#41 Mexa

Mexa

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 147 postów

Napisano 30 styczeń 2018 - 03:42

Moim zdaniem pomysł z tym craftingiem jest dobry i rzeczywiście mogłoby to poprawić aktualny stan naszej gospodarki na serwerze ;)



#42 Freakie

Freakie

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 53 postów
  • Skąd:Białystok

Napisano 30 styczeń 2018 - 18:47

Jak dla mnie dung to dobry pomysł ale bez tego eq po prostu dodać dunga na którego trzeba iść w parę osób żeby go zrobić zawsze to jakaś nowość (najlepiej żeby drop był opłacalny ale niezbyt przesadzony. Co do gospodarki serwera najlepiej było by zmniejszyć drop pereł z dungów , zrobić ograniczenie czasowe na azraela na np 30 minut bo z tego co mi się wydaje to ponad polowa pereł na rynku jest właśnie z niego a ludzie robią go na mh w 5 minut gdy normalny gracz potrzebuje ok 10-15 zależnie od posiadanego ekwipunku. Lecimy dalej , pomysł Azurina jak najbardziej na plus z misjami typu oddać 2000 zmianek potem z 100 pereł każdego koloru (wydaje mi się że dużo osób wysoko lvlowych chciało by tą misje zrobić jak najszybciej i albo perły zostawiali by sobie albo wykupywali by ze sklepów co zmniejszyło by ilość przedmiotów na rynku a co za tym idzie wzrost cen). Zmniejszyć delikatnie drop z ulepek w red lesie , no bo jakby nie patrzeć zapotrzebowanie na te ulepy i perły jest ogromny , zmniejszyć drop zmianek z metków i z mobów ale delikatnie cena za dobrze wymaxowane itemy automatycznie wzrośnie ( nie za dużo ale poprawi to gospodarkę serwera na 100%). Nie trzeba wielkiej wiedzy żeby wiedzieć o tym ze jak jest na coś zapotrzebowanie na rynku i zmniejszy się dostępność danego przedmiotu to jego cena pójdzie w górę wcale nie utrudniając gry , dla wielu jak i dla mnie stała by się ona wręcz ciekawsza bo aktualnie po 2 tyg grania na serwerze można mieć już wszystko. Wczoraj miałem dużo więcej pomysłów ale wiadomo podczas pisania wszystko ucieka, dlatego na pewno udzielę się jeszcze w tym temacie. 


Użytkownik BigDickFreak edytował ten post 30 styczeń 2018 - 18:48

  • Azurin lubi to

#43 Hwoarang

Hwoarang

    Gracz Tastria.pl

  • Początkujący
  • 3 postów

Napisano 30 styczeń 2018 - 19:11

Wszystko ładnie pięknie,ale komu będzie się chciało robić specjalny ekwipunek na jednego Dungeona z którego skorzysta 5-10% graczy patrząc na to od którego lvl'a będzie dostępny,zakładając te wszystkie wymagania Administracja na bank będzie musiała zachęcić graczy B. dobrym dropem który gospodarki na bank nie polepszy a upada ona w szybszym tempie niż spadający kamień z urwiska, na początek to byście się wzięli za małe aczkolwiek bardzo adekwatne zmiany które świetnie wypunktował @BigDickFreak w powyższym poście. Druga sprawa to szarfy 25%,dobry plan tylko jest jeden problem,co z szarfami 19% które teraz są praktycznie bez popytu,a co dopiero jak wejdą nowe,które zrobić będzie się dało jedynie za pomocą 20%..  To tyle w temacie ;)
 



#44 Koper

Koper

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 81 postów

Napisano 30 styczeń 2018 - 21:18

Druga sprawa to szarfy 25%,dobry plan tylko jest jeden problem,co z szarfami 19% które teraz są praktycznie bez popytu,a co dopiero jak wejdą nowe,które zrobić będzie się dało jedynie za pomocą 20%..  To tyle w temacie ;)
 

dokladnie to by dało KOPA do ceny szarfy 20% a co z reszta ??? Lepije by było zrobić tak: wsadzasz szarfe 20% + UNIKAT szarfy 11%-19% i masz 10%szansy na powodzenie w podniesieniu o 1% i tak do maxa, wtedy kazdy unikat w cenie i szybko by z rynku zeszły, pozostaje kwestia wkładu, tutaj też raczej wkład musiał by pozostać w szarfie i się zwiększać wraz z szarfa.

Co do Nowego eq do expa na dunga:

Cały nowy set odpada na 1 000 000% nawet, gdyby zrobić tylko pas+Talizman na ten nowy dung ( to nie wyobrażam sobie jaka musiała by być nagroda, aby zachęcić przynajmniej polowę gildji do wytworzenia owego eq, bo rozumiem ze bez tego eq nie dało by się go wykonać) i też mam obawy czy faktycznie by z rynku znikały te perły itp. 

Aby rynek się poprawił to nie trzeba nam eq do expa tylko Jakis ODPAŁ PVP do którego każdy kox by chciał dążyć, gdyby miał pewność że to przechyli szalę pvp na jego korzyść.

Poza tym dodam od siebie Talizman DING powinien dodawać PZ ( okolo 2-4 K bonus wbudowany )



#45 Salvatrucha

Salvatrucha

    Gracz Tastria.pl

  • Wierny Gracz
  • 112 postów
  • Gadu-Gadu:39634759
  • Skąd:Rzeszów/Amsterdam

Napisano 01 luty 2018 - 12:50

Ciekawe jaki ma być drop z tego dungeonu żeby to było opłacalne. Kto będzie robił eq jak z dunga dostanie parę pereł i szare

"Podobno wszystko, to co robisz naprawdę. Zostawia ślady, tak jak śmiech i łzy.

                                                            Podobno czasem nawet głupi ma rację.

                                       Żeby walczyć, wystarczy żyć.."

                             smokey_cheshire_cat.gif


#46 galogzp

galogzp

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 32 postów

Napisano 01 luty 2018 - 17:23

pety domowe do przerobienia dać perełki i inne ulepki ogólnie rozwinąć ten system i powinno trochę pereł zniknac

#47 Zbych123

Zbych123

    Gracz Tastria.pl

  • Początkujący
  • 9 postów

Napisano 02 luty 2018 - 16:00

z tego co widzę szukacie rozwiązania problemu ale nie zastanawiacie się nad przyczyną takiego stanu , 

nowy dang nic nie zmieni fakt trochę zmotywuje graczy .ale w praktyce wyjdzie tak że od 95 wszyscy gracze porobią eq na zodiaki tłukąc  nemere na potęgę .

 

przyczyna takiego stanu rzeczy jest prosta cały serwer opiera się na biciu bossów , osobiście proponuje wprowadzić nowe ulepszacze które leciały by z mini bossów . Wprowadzonych na wszystkie mapy po jednym z godzinnym czasem respienia i przypadkowym miejscem respa na mapie.

moim skromnym zdaniem urozmaici to rozgrywkę i ograniczy maratony bicia bossów w dangeonach ,gdzie gracz 95 lvl jeden dzień wykonuje misje a potem 2 tygodnie siedzi na nemere i od czasu do czasu kuje eq w m1 ,ale trudno się dziwić jak niema nic innego do roboty 



#48 Hammerdiner

Hammerdiner

    Gracz Tastria.pl

  • Początkujący
  • 9 postów

Napisano 02 luty 2018 - 21:30

zalosne



#49 vLOKIv

vLOKIv

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 19 postów

Napisano 12 luty 2018 - 13:05

z tego co widzę szukacie rozwiązania problemu ale nie zastanawiacie się nad przyczyną takiego stanu , 

nowy dang nic nie zmieni fakt trochę zmotywuje graczy .ale w praktyce wyjdzie tak że od 95 wszyscy gracze porobią eq na zodiaki tłukąc  nemere na potęgę .

 

przyczyna takiego stanu rzeczy jest prosta cały serwer opiera się na biciu bossów , osobiście proponuje wprowadzić nowe ulepszacze które leciały by z mini bossów . Wprowadzonych na wszystkie mapy po jednym z godzinnym czasem respienia i przypadkowym miejscem respa na mapie.

moim skromnym zdaniem urozmaici to rozgrywkę i ograniczy maratony bicia bossów w dangeonach ,gdzie gracz 95 lvl jeden dzień wykonuje misje a potem 2 tygodnie siedzi na nemere i od czasu do czasu kuje eq w m1 ,ale trudno się dziwić jak niema nic innego do roboty 

zgadzam się w 100% więcej urozmaicenia na wszystkich mapach dodatkowe bossy mogą być nie związane z misjami ale by z nich leciały ciekawe rzeczy  obecnie mapki misje itp wszyscy znają na pamięć a bynajmniej 90% graczy ja gram od niedawna w Tastrie  ale grałem 10 lat w Metin2 to to samo .Więcej  urozmaicenia


  • Zbych123 lubi to

czaszka-ruchomy-obrazek-0009.gif



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych