Skocz do zawartości


Zdjęcie

Świątynia Zodiaku a gospodarka serwera - dyskusja!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 KireK

KireK

    Właściciel Tastria.pl

  • Właściciel Tastria.pl
  • 94 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 11:54

Witajcie!

 

Otrzymaliśmy wiele wiadomości na temat gospodarki serwera. Analizując temat doszliśmy do wniosku, że musimy zareagować. Chcemy Wam pomóc by gra była przyjemniejsza.

 

Od pewnego czasu myśleliśmy nad nowym dungeonem, dlatego gospodarkę chcielibyśmy oprzeć pośrednio na nim. Tak więc zaczynając od początku, świątynia zodiaku, bo tak będzie nazywał się dungeon będzie dostępna od 120LvL. Pomyślicie teraz, przecież to łatwizna. Nic bardziej mylnego. Wprowadzenie świątyni to tylko początek, by ją wykonać będziecie potrzebowali specjalnej przepustki oraz odpowiedniego ekwipunku. Będzie on działał tylko na ten dungeon dlatego nie zmieni się trudność wykonywania innych wypraw. Co z tego będą miały niższe LvL? Nowy ekwipunek będzie oparty na craftingu, nie będzie jednak to takie proste. Do wykonania jedne rzeczy będziecie potrzebować wiele ulepszaczy a także części wyposażenia zodiaku. Skąd wziąć części? Będzie można je zdobyć z odpowiednich dungeonów, przykładowo część hełmu zodiak będzie wyleci tylko po ukończeniu wieży orków.

Czy wykonanie świątyni zodiaków jest opłacalne?

Nie wykonacie jej sami, jednak będzie bardzo opłacalne. Zaczynając od rzeczy które można zdobyć zabijając ostatniego boss’a a kończąc na nowym biologu którego wykonanie jest uzależnione od świątyni zodiak.

 

Co z szarfami?

Chcieliśmy Wam zaproponować łączenie szarf, przykładowo mając dwie szarfy 20% będziecie mogli wykonać szarfę 25%.

 

Wszystkie wyżej przedstawione pomysły to tylko propozycje które zostały poddane dyskusji z Wami, graczami. Każdy z Was jest dla nas ważny, pod uwagę weźmiemy każdą opinię.

 

Pozdrawiamy, tastria.pl


  • MUFFEK lubi to

#2 NXXX

NXXX

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:05

Ja jestem ZA. Myślę że to by urozmaiciło rozgrywkę. Mam nadzieję że łącząc te szarfy bonusy się zwiększają a nie trzeba będzie dodawać kolejnego wkładu żeby bonusy dawało.
Dołączona grafika

#3 Azurin

Azurin

    Gracz Tastria.pl

  • Postmaniak
  • 186 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:14

Szczerze, gospodarka idzie w takim kierunku, ze kazda nowosc poprawi jej kondycje. XD
Jestem za i trzymam kciuki

#4 LecimyTutaj

LecimyTutaj

    Gracz Tastria.pl

  • Wierny Gracz
  • 92 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:15

Szarfy- zrobic mozliwosc ulepszenia swojej szarfy 19/20 do 20-25% i wbite bonusy z wkładu nie beda znikac.

Nowe eq bez sensu, sam sathian pisał ze eq które jest teraz po przerobieniu jest do exp/pvp więc jedynie nowe bronie/zbroje/pasy czy jakiś itemek w stylu talizmanu.

Nowy biolog, misje jak najbardziej.


Użytkownik LecimyTutaj edytował ten post 23 styczeń 2018 - 12:16


#5 pietabyqu

pietabyqu

    Gracz Tastria.pl

  • Początkujący
  • 5 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:18

Lepiej zróbcie coś z perłami, bo jest ich za dużo na rynku :)



#6 LecimyTutaj

LecimyTutaj

    Gracz Tastria.pl

  • Wierny Gracz
  • 92 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:19

Lepiej zróbcie coś z perłami, bo jest ich za dużo na rynku :)

masz taką opcje w eq jak kosz, skup wszystkie perelki i wrzuc tam i odrazu bedzie ich mniej ;)


  • CSPlay lubi to

#7 KireK

KireK

    Właściciel Tastria.pl

  • Właściciel Tastria.pl
  • 94 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:22

Szarfy- zrobic mozliwosc ulepszenia swojej szarfy 19/20 do 20-25% i wbite bonusy z wkładu nie beda znikac.

Nowe eq bez sensu, sam sathian pisał ze eq które jest teraz po przerobieniu jest do exp/pvp więc jedynie nowe bronie/zbroje/pasy czy jakiś itemek w stylu talizmanu.

Nowy biolog, misje jak najbardziej.

 

Ale to EQ zrobione głownie pod ten dungeon. 



#8 LecimyTutaj

LecimyTutaj

    Gracz Tastria.pl

  • Wierny Gracz
  • 92 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:32

Ale to EQ zrobione głownie pod ten dungeon. 

Robienie takiego oddzielnego eq specjalnie pod jeden dungeon to troche słaba opcja, jak już chcecie takie coś dodawać to zrobić crafting tego eq co jest teraz i będą tam dochodzić te bonusy pod dunga.



#9 KireK

KireK

    Właściciel Tastria.pl

  • Właściciel Tastria.pl
  • 94 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:34

Robienie takiego oddzielnego eq specjalnie pod jeden dungeon to troche słaba opcja, jak już chcecie takie coś dodawać to zrobić crafting tego eq co jest teraz i będą tam dochodzić te bonusy pod dunga.

 

Tylko na serwerze nie ma typowo EQ do expa, więc wydaje mi się, że jest do dobra opcja. 

Poczekam na więcej opinii. 



#10 Anrunga

Anrunga

    Gracz Tastria.pl

  • Wierny Gracz
  • 741 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:44

Napisze to też tutaj, aby dodać 50% na przepalenie ekwipunku, a później na każdy + 20/30%. 



#11 VAGxSTYLE

VAGxSTYLE

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 26 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:45

Wedlug mnie słaby pomysl z nowym dungeonem i nowym EQ pod ten dungeon.

 

Nie latwiej by bylo po prostu zmniejszyc drop wszystkiego z TEGO co juz jest? 



#12 KireK

KireK

    Właściciel Tastria.pl

  • Właściciel Tastria.pl
  • 94 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:48

Wedlug mnie słaby pomysl z nowym dungeonem i nowym EQ pod ten dungeon.

 

Nie latwiej by bylo po prostu zmniejszyc drop wszystkiego z TEGO co juz jest? 

A co to zmieni w gospodarce? Tylko tyle, że osobom które zaczną gre teraz będzie dużo trudniej a my chcemy wprowadzić płynność gospodarki a nie ją spowolnić. 



#13 ZaaN

ZaaN

    Gracz Tastria.pl

  • Game Master
  • 109 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:49

Fajna Opcja. kreatywna ktora moze poprawic aktualny stan rynku



#14 VAGxSTYLE

VAGxSTYLE

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 26 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:52

to moze pomyslcie jak zmienic DC, bo 99% osob, robi je 4 minuty bo robi to na jebanym multihacku?

 

Zrobcie, zeby leciala jedna, MAX(RZADKO) dwie perly z DC

 

z Nemere max 1?

 

Pomyslec o legendach i dungu 120? 

 

 

tak samo po co leca dwie jedynki szarfy a nie jedna?

 

 

Jak to ma utrudnic gre osobom, ktore zaczynaja?

 

Kiedys redka byla za 50/60 i jakos bylo dobrze?


  • AuthenticYT lubi to

#15 Azurin

Azurin

    Gracz Tastria.pl

  • Postmaniak
  • 186 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:59

A co to zmieni w gospodarce? Tylko tyle, że osobom które zaczną gre teraz będzie dużo trudniej a my chcemy wprowadzić płynność gospodarki a nie ją spowolnić.


Nowe EQ tez nic nie zmieni, bo sila rzeczy zeby dropnac na nie ulepy musimy robic stare dungi, a to oznacza rowniez standardowy drop = znow milion kamoli, egzo, perel i innych ulepek. Heh

#16 Hugra

Hugra

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 21 postów
  • Skąd:Brzeg Dolny

Napisano 23 styczeń 2018 - 13:01

Spoko opcja z nowym dungiem , co do szarf  również do tego ograniczyłbym drop szarf np o 5-10% żeby były jeszcze bardziej cenne . Perły mocno spadły z ceny może będzie lepiej jak zostanie wycofana możliwość craftu redki z białej i niebieskiej perły , to raczej też podniosłoby wartość


Użytkownik Hugra edytował ten post 23 styczeń 2018 - 13:08


#17 KireK

KireK

    Właściciel Tastria.pl

  • Właściciel Tastria.pl
  • 94 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 13:02

Nowe EQ tez nic nie zmieni, bo sila rzeczy zeby dropnac na nie ulepy musimy robic stare dungi, a to oznacza rowniez standardowy drop = znow milion kamoli, egzo, perel i innych ulepek. Heh

Do tego byłby system craftingu i wszystko znikałoby z rynku. 



#18 VAGxSTYLE

VAGxSTYLE

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 26 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 13:08

Do tego byłby system craftingu i wszystko znikałoby z rynku. 

 

Czy ktos z ludzi GRAJACYCH na serwerze, wypowiedzial sie pozytywnie na temat nowego " syfu" i jakiegos smiesznego nowego dunga i nowego eq?

 

-Nie

 

 

Czy LUDZIE moga robic DC w 4 min na MH?

 

-Tak

 

 

Zamiast odpierdalac i szukac jakiegos nowego dunga i śmiesznego eq, pomyslcie i zrobcie cos co graczy zacheci do gry ;)



#19 MUFFEK

MUFFEK

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 50 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 13:46

na tak <# ;) 



#20 Lydia

Lydia

    Gracz Tastria.pl

  • Gracz Tastria.pl
  • 16 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 14:28

Jeżeli chcecie zwiększyć ceny jakichś itemów, to możecie 1) Zwiększyć popyt: zdobyć nowych graczy albo dodać nowe eq do ulepszania dla starych graczy 2) Utrudnic zodbywanie tych itemów. Najlepiej byłoby dodać jakieś nowe sety na wyzszy lvl do pvp, albo ogolnie dedykowane eq do expa. Co do propozycji, nowy biolog na +, nowy dung, jeśli drop bedzie dobrze ustalony też na +, ale specjalne eq pod nowy dung brzmi słabo, juz lepiej zrobic ogolne eq do expa.

A co do szarf, top o tej zmianie szarfy 11-19% bedą bezwartościowe, więc chyba na minus.


Użytkownik Lydia edytował ten post 23 styczeń 2018 - 14:36



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych